Friday, 29 June 2012


BELAJAR UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH

-PHONE PROBLEM??? HANTAR LAH KEDAI!!!
-MOTOR ROSAK???HANTAR JE BENGKEL...-,-
-LAPTOP BUAT HAL LA PULAK...PERGI HANTAR REPAIR...

Dan macam-macam lagi la masalahnye...-,-


So,
Kali ni... Saya nak berkongsi cara untuk kita menyelesaikan ape jua masalah
yang kita hadapi. :D


Banyak cara kita nak selesaikan masalah sebenarnya... Tidak semestinya kita
punye handphone rosak kite perlu hantar ke kedai untuk membaikinya...
Kadang-kadang servis yang dilakukan sangat la mahal upahnya dan sebenarnya
kita sendiri boleh repair .Kenapa tak boleh?? Mereka pun manusia biasa macam kita...
So, buat ape nak membazir duit untuk masalah yang kita boleh settlekan sendiri...


Seboleh-bolehnya kita usaha la dulu untuk selesaikan masalah kite tu...
Sekurang-kurangnya kita boleh belajar sesuatu yang baru, dapat ilmu baru...
Kalau betul-betul da memang tak boleh buat... So, it's up to you...:)


Thats all :D



No comments:

Post a Comment